Smíchocviky


Hádací smích - cvičení hravého smíchu 

Účinky cviku: Pomáhá uvolnit agresi a napětí v těle, zmenšit zábrany a stud. Mění simulovaný smích v ničím nepodmíněný smích.


Roztleskávání, skandování je vhodná forma rozcvičení před dalšími smíchocviky, které na to plynule navazují. 

Účinky cviku: Tleskání - stimulace akupresurních bodů na rukách, zvyšovaní úrovně energie. Synchronizace s korespondujícími pohyby nohou. Skandování s pohybem Ho,Ha,Ha. Dochází k vydatnému vydechování, které přichází z břicha a stimuluje dýchání bránicí. Efekt zvyšuje pocity radosti a štěstí.

Účinky cviku: Snížení tenze v těle. Synchronizace s korespondujícími pohyby nohou. Dochází k vydatnému vydechování, které přichází z břicha a stimuluje dýchání bránicí. Efekt zvyšuje pocity radosti a štěstí. Otevírá dětskou radost a kreativitu. Pozitivní emoce.


Lachtan (z dílny Vladimíra Palečka) - cvičení hravého smíchu. 

Účinky cviku: Stimulace akupresurních bodů na rukách, zvyšování úrovně energie. Probouzí naše vnitřní dítě a hru. Pozitivní emoce. Pomáhá zmenšit zábrany a stud. Mění simulovaný smích v ničím nepodmíněný smích.

Účinky cviku: Pomáhá nebrat se příliš vážně. Uvolnění napětí mimických svalů ve tváři.